آغاز یک راه پر خطر

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید جمشیدی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:50 http://halhalok.blogsky.com/

تخم لاک پشت تونوا بخاریم!!!

همش هموجا موخا .

باد یمانی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 http://baade-yamani.blogsky.com

چه دوست داشتنی ...

ممنون .ای کاش همه مردم تو بچگی میموندن که دوست داشتنی باشند .

آرش جعفری یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:38

سلام دوست من
خسته نباشی
زندگی کردن یک راه پرخطر نیست بلکه ما آدمیزادها اونو پرخطرش میکنم.
این عکس این معنی رو داره که موجودات زنده آبزی به چه راحتی میتوانند تولید مثل کنند واز خود نسلی باقی بزارند وتنها آرزوی رفتن تو آبهای بیکران بکنند ولی در زندگی ما آدمیزادها معنی دیگری دارد بخاطراینکه با تولد یک انسان تو این جامعه فعلی دغدغه های زیادی رو بایدشروع و پشت سر بگذاره تا با یاری خداوند به اوج کمال برسه تا بتونه به اون آروزهای که دوست داره برسه .
دوست عزیزم در آخر از شما بخاطر این عکس هنرمندانه تشکر میکنم.
دوست هنرمند من یه پیشنهاد برای وبلاگ خوبت دارم
در خصوص آداب ورسوم بندر عباس وجاهای دیدنی بندرعباس واستان هرمزگان بتونی معرفی کنی خیلی خوبه و وبلاگ کاملی میشه .
با آرزوی توفیق روزافزون شما

بازم ممنون . تشکر از پیشنهاد خوبت .

امیر عبدی نژاد یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:15 http://minabpix.blogfa.com

سلام
چه جاب
از تخم بیرون اومده ؟
قشم هستش
عکس جالبی بود موفق باشید

سلام .آره از تخم در میومد .شیب دراز قشم .ممنون از نظرت .

ارتین جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:29

میلاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد